قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض‌ الحسنه شاهد راه‌اندازی شد

سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض‌ الحسنه شاهد راه‌اندازی شد

فاز نخست سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض‌الحسنه شاهد در راستای توسعه خدمت رسانی غیرحضوری به اعضای این صندوق راه‌اندازی شد.

در فاز نخست سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض‌الحسنه شاهد ۶۵ درصد از اعضا که برای دریافت تسهیلات نیاز به معرفی ضامن ندارند می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ebshahed.ir درخواست دریافت تسهیلات خود را بدون مراجعه حضوری و به‌صورت شبانه‌روزی ثبت کنند.

اعضای صندوق قرض‌الحسنه شاهد برای فعال‌سازی این سامانه لازم است با رابطین در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و همچنین مناطق صندوق در مراکز استان‌ها تماس حاصل فرمایند و جهت فعال‌سازی و احراز هویت باید شماره تلفن همراه متعلق به خود که در سیستم صندوق قرض‌الحسنه شاهد ثبت شده را به رابطین یا مناطق اعلام کنند.

سامانه خدمات الکترونیک صندوق قرض‌ الحسنه شاهد به گونه‌ای طراحی شده که تمامی مراحل ثبت، بررسی و نتیجه درخواست‌ها را از طریق پیامک به اعضای محترم اطلاع‌رسانی می‌کند و بر همین اساس بر لزوم معرفی و ثبت شماره همراه متعلق به عضو صندوق تأکید شده است.

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عضو صندوق قرض‌الحسنه شاهد می‌توانند از طریق لینک زیر شماره تماس رابطین و مناطق صندوق در سراسر کشور را دریافت نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *