قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مراسم معارفه اعضای هیئت مدیره موسسه اندوخته شاهد و شرکت شاهد برگزار شد

مراسم معارفه اعضای هیئت مدیره موسسه اندوخته شاهد و شرکت شاهد برگزار شد

 

مراسم معارفه اعضای جدید هیئت مدیره موسسه اندوخته شاهد و هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شاهد روز شنبه ۱۷ آبان به‌صورت جداگانه با حضور اعضای هیئت نظارت منتخب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل این دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش کهف ، محمود باقری مزیدآبادی عضو هیئت نظارت و مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره موسسه اندوخته شاهد با تقدیر از زحمات صورت گرفته در دوره‌های قبلی هیئت مدیره این موسسه تأکید کرد: یکی از اصولی که باید همواره در فعالیت‌های اقتصادی به شکلی جدی مدنظر قرار گیرد موضوع انضباط مالی و شفافیت در عملکرد است.

وی ادامه داد: از آنجایی که دارایی‌های مجموعه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، حفظ و حراست و ایجاد ارزش‌آفرینی مجموعه دارایی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

علی زینبی عضو هیئت نظارت منتخب رییس بنیاد و رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با دسته‌بندی موارد تأثیرگذار به طرح نکاتی در زمینه فعالیت در حوزه‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و بر لزوم شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی تأکید کرد.

زینبی با تأکید بر اهمیت استفاده از ابزارهای نظارتی دقیق برای جلوگیری از بروز مشکلات گفت: مدیران و مسئولان باید با اعمال دقت در بررسی حوزه‌های کاری زیرمجموعه خود و کار تیمی منسجم زمینه موفقیت هر چه بیشتر مجموعه موسسه اندوخته شاهد را فراهم کنند.

فریده اولاد قباد مشاور امور زنان و خانواده شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران و عضو هیئت امنای موسسه اندوخته شاهد نیز موضوع اعمال کنترل و نظارت و ایجاد شفافیت در فعالیت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید از ساز و کار حسابرسان داخلی به نحو احسن در مجموعه استفاده کرد.

سید امیرهوشنگ سعیدی رییس جدید هیئت مدیره موسسه اندوخته شاهد نیز توضیحاتی در خصوص برنامه‌های آتی موسسه ارائه داد.

در پایان این مراسم سید امیر هوشنگ سعیدی به عنوان عضو و رییس هیئت مدیره و علی اسفندیاری، حسین عامریان، مسعود اسفندیار و حسن روحانی فرد به‌عنوان اعضای هیئت مدیره موسسه اندوخته شاهد معرفی شدند.

گفتنی است محمدمهدی مفتح، فریده اولاد قباد، سید محمدرضا آیت‌اللهی، سید امیر هوشنگ سعیدی، محمدرضا اسکندری، اسلام کریمی و علی اسفندیاری اعضای هیئت امنای موسسه اندوخته شاهد را تشکیل می‌دهند.

همچنین در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شاهد که در محل دفتر این شرکت برگزار شد ارسلان فتحی‌پور مدیرعامل جدید شرکت شاهد با ارائه دستورالعمل ۱۵ بندی اهداف و برنامه‌های خود برای ارتقا و رشد شرکت شاهد با تکیه بر صداقت و شفافیت در کنار دانش محوری ارائه کرد.

محمد بیک‌محمدلو مدیرعامل سابق شرکت شاهد نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه داد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سابق شرکت شاهد، اسلام کریمی به‌عنوان عضو و رییس هیئت مدیره شرکت شاهد، ارسلان فتحی‌پور به‌عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شاهد، محمدعلی ارمی به‌عنوان نایب رییس هیئت مدیره و محمدرضا صابری و امیر احمدی به‌عنوان عضو هیئت مدیره شرکت شاهد معرفی شدند.

گفتنی است، تغییر هیئت امنا و هیئت مدیره موسسه اندوخته شاهد و شرکت شاهد از مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران طی سال گذشته بوده که با دستور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران محقق شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *