قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / عملیاتی شدن سود بانک دی برای اولین بار در ۵ سال اخیر

عملیاتی شدن سود بانک دی برای اولین بار در ۵ سال اخیر

کهف شاهد: یکی از چالش هایی که بانک دی در سال های گذشته با آن مواجه بوده موضوع زیان انباشته بوده که با مدیریت تیم مدیریتی جدید این بانک، کاهش یافته که نشان دهنده عملکرد خوب مدیران ارشد این بانک و حرکت رو به جلوی آن است.

 

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی در شرایطی برگزار گردید که عملکرد خوب تیم مدیریتی این بانک طی ماه های اخیر امید و افق روشنی را پیش روی سهام داران قرار داد.

این مجمع عمومی در شرایط کرونایی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به نحوی برگزار گردید که جمعی از سهامداران، مسئولین بانک و صاحب نظران حضور داشتند و به اذعان همگی جلسه مذکور به خوبی مدیریت شده و به شکل مطلوبی برگزار گردید.

یکی از چالش هایی که بانک دی در سال های گذشته با آن مواجه بوده موضوع زیان انباشته بوده که با مدیریت تیم مدیریتی جدید این بانک، کاهش یافته که نشان دهنده عملکرد خوب مدیران ارشد این بانک و حرکت رو به جلوی آن است. این موضوعی است که برات کریمی مدیرعامل بانک دی به آن اشاره کرده و این موضوع را بخشی از دستاوردهای مجموعه تحت مدیریتی خود دانسته است.

تیم جدید مدیریتی بانک دی با انجام اموری مانند کاهش بدهی به بانک ها، رشد سپرده ها در کنار اصلاح ترکیب آنها، کاهش مطالبات معوق، تعیین تکلیف املاک مازاد، افزایش میزان تسهیلات پرداختی، کاهش اضافه برداشت از بانک مرکزی، نشان داده است این بانک در مسیر رشد و تعالی خود قرار دارد.

عملیاتی شدن سود برای اولین بار در ۵ سال اخیر و پیش بینی کسب سود با ادامه این روند از دیگر نکات برجسته اعلام شده در مجمع عمومی بانک دی بود که نشان از بالندگی و پویایی این بانک دارد.

به طور کلی گزارش هایی که در مجمع عمومی سالیانه بانک دی ارائه شد بیانگر حرکت رو به جلو و در مسیر رشد و تکاپوی این بانک در شرایط اقتصادی کنونی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *