قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان هفته

پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان هفته

سعید اوحدی گفت: مطالبات تمامی ایثارگران تا پایان هفته به‌طور کامل پرداخت خواهد شد و برای تامین مسکن ایثارگری نیز تا پایان سال جاری، برای ۵۵ هزار نفر زمین تأمین خواهد شد.

به گزارش کهف شاهد، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در همایش تخصصی دانش‌پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر که همزمان با روز پزشک همراه با تقدیر از چند خانواده شهید عرصه سلامت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰ هزار شهید عرصه خدمت، خصوصاً شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: مطالبات تمامی جامعه ایثارگران تا آخر هفته به‌طور کامل پرداخت خواهد شد و برای تامین مسکن ایثارگری نیز تا پایان سال جاری، برای ۵۵ هزار نفر زمین تأمین خواهد شد.

وی به عظمت جایگاه پزشک در جامعه اشاره کرد و با بیان این‌که پزشکان از یک جایگاه و منزلت جلیلی در جامعه ما برخوردارند، گفت: با شیوع موج دوم کرونا، چند کشور شاهد خستگی و تحصن پزشکان در خیابان‌ها بود؛ اما در جمهوری اسلامی ایران پزشکان با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت، بالای سر بیماران خود تحصن کردند.

اوحدی ادامه داد: در روزهایی که بیماری کرونا در کشورمان شیوع پیدا کرده بود، رسانه‌های بیگانه می‌گفتند که جمهوری اسلامی ایران در این شرایط به‌وجود آمده، زانو خواهد زده و در مقابله با کرونا نمی‌تواند مقاومت کند؛ اما حماسه‌ها و حضوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی، خودشان در صحنه داشتند و همچنین کار عظیمی که در صدا و سیما صورت گرفت، یک بسیج عمومی اتفاق افتاد و مردم در مسیر مبارزه با کرونا معجزه کردند.

وی تأکید کرد: امروز دولت در سخت‌ترین شرایط قرار دارد؛ چراکه در تحریم‌هایی که استکبار برای کشورهای منطقه صورت داده بود، حداکثر نفت در برابر غذا بود، اما امروز فشار حداکثری را علیه ما به جایی رسانده‌اند که حتی غذا و دارو را هم تحریم کرده‌اند و صدای نفس‌های خسته جانبازان شیمایی روح و روان ما را آزار می‌دهد، این در حالی است که استکبار جهانی دم از حقوق بشر می‌زند؛ اما یقین داشته باشید که با این روحیه‌ای که مردم ما دارند و با وجود این ارزش‌هایی که کادر درمانی ما با آن برگ زرین دیگری را به نگارش درآورده‌اند، از این گردنه تاریخی هم عبور خواهیم کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که ما روزگاری در جبهه‌ها محتاج حتی یک عدد آر. پی. جی بودیم و مردم برخی از شهرها زیر موشک‌باران دشمن قرار داشتند، تصریح کرد: امروز ظرفیت دفاعی کشور به‌جایی رسیده است که موشکی که اخیراً با عنوان «شهید حاج قاسم» رونمایی شد، ۱۷۰۰ کیلومتر با سوخت جامد بُرد دارد.

وی در پایان سخنان خود، از پرداخت تمامی مطالبات جامعه ایثارگران کشور تا آخر هفته خبر داد و تأکید کرد: برای ساخت مسکن ایثارگری نیز تا پایان سال جاری، برای ۵۵ هزار نفر زمین تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *