قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار تشکل ها / مدیر تشکل مجمع فاطمیون فرزندان شاهد دیباج فعالیت های این تشکل را تشریح کرد

مدیر تشکل مجمع فاطمیون فرزندان شاهد دیباج فعالیت های این تشکل را تشریح کرد

قربانعلی قریب بلوک مدیر مجمع فاطمیون فرزندان شاهد دیباج در مورد سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی نمادی از قدرت ایران در منطقه بود که با ناجوانمردی به شهادت رسید که خداراشکر به سرعت جواب کوبنده ای به آمریکا و همدستانش داده شد. در همین راستا کانون شاهد شهرستان بنرهای تسلیت و محکومیت این حمله تروریستی را به همراه فرزندان شاهد در جاهای مختلف شهر نصب کرد.

وی در رابطه با کارهای فرهنگی انجام شده در شهرستان گفت: از جمله شاخص ترین کارهای فرهنگی ما میتوان به بحث نائب الشهید اشاره کرد که خداروشکر هرساله با شکوه تر و با عظمت تر برگزار می شود، همچنین هرساله ما مراسم پدران آسمانی را برگزار میکنیم که بازتاب خوبی در سطح شهرستان دارد.

قریب بلوک ادامه داد: ما هرساله مراسم تجلیل از همسران شهدا و پدران شهدا را در دستور کار خود داریم و سعی بر این داریم که یادواره شهدای بیشتری در سطح شهرستان و استان برگزار کنیم.

مسول مجمع فاطمیون فرزندان شاهد دیباج اضافه کرد که : ما برای انجام دادن کار خانواده های شهدا با مشکلاتی روبرو هستیم که متاسفانه بنیاد شهید شهرستان همکاری لازم را با ما ندارد و همین امر باعث کند شدن روند کارهای اداری ما می شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *