قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / مطالبات بیمه دی از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد

مطالبات بیمه دی از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد

مشاور رئیس سازمان برنامه بودجه کشور در پیگیری امور ایثارگران گفت: امروز بعداز پیگیری های مکرر مطالبات دولت به بیمه دی پرداخت شد، که جا دارد از حمایت های همه جانبه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز قدرانی شود.

کهف شاهد: مشکل درمان و بیمه جامعه ایثارگری کشور اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان مرتقع و مطالبات بیمه دی پرداخت شد.

حسین صفری رئیس هیات مدیره شبکه ملی ایثارگران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و جامعه ایثارگری کشور گفت: در پی جلسه اعضای شورای مرکزی شبکه ملی ایثارگران با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و پیگیری های متعدد، مشکل درمان و بیمه جامعه ایثارگری کشور(خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان) مرتقع و مطالبات بیمه دی پرداخت شد.

صفری ادامه داد شبکه ملی ایثارگران در راستای مهمترین هدف خود که همانا پیگیری مشکلات جامعه ایثارگری کشور است یکی از بزرگترین  دغدغه ایثارگران که برای خدمات درمانی و بیمه ای آنها مشکل ایجاد کرده بود ( بدهی ۲۵۰۰میلیارد تومانی دولت به بنیاد شهید و امور ایثارگران) و به علت ناتوانی مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران در حل این مشکل، موجب نارضایتی شدیدآنان شده بود را در دستور کار خود قرار داد و  با پیگیری ها و جلسات مکرر با مسئولین کشور در صدد حل این مشکل برآمد، که اصلی ترین این رایزنی ها جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود و نتیجه آن تنظیم صورتجلسه ای بین سازمان برنامه و بودجه، شبکه ملی ایثارگران، نمایندگان بنیاد و همچنین بیمه دی شد که در آن آمده بود:

  1. معوقات و بدهی های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی تا دهم دیماه سال جاری بصورت دقیق محاسبه و ۲۰درصد آن نقدی و الباقی بصورت اسناد خزانه  اسلامی با حفظ قدرت خرید تسویه گردد.
  2.  شرکت بیمه دی تا پایان بهمن ماه عهده دار خدمت رسانی بابت قرارداد بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران خواهد بود و پس از این تاریخ در مورد استمرار قرارداد مذکور توسط شرکت بیمه دی و یا انعقاد قرارداد بیمه درمانی تکمیلی با سایر شرکت های بیمه گر در سقف سرانه قرارداد فعلی توسط شبکه ملی ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه کشور تصمیم گیری خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان برنامه بودجه کشور در پیگیری امور ایثارگران ادامه داد: امروز بعداز پیگیری های مکرر مطالبات دولت به بیمه دی پرداخت شد، که جا دارد از حمایت های همه جانبه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز قدرانی شود.

صفری در پایان تاکید کرد شبکه ملی ایثارگران به عنوان نماینده قانونی جامعه ایثارگری کشور به ایثارگران به عنوان قهرمانان ملی این مرز و بوم اطمینان می دهد که برای پیگیری مشکلات آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *