قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / کل مطالبات خانواده‌های شهدا سال آینده پرداخت می‌شود

کل مطالبات خانواده‌های شهدا سال آینده پرداخت می‌شود

سخنگوی کمیسیون رسیدگی‌کننده به لایحه بودجه سال ۹۹ از پرداخت مطالبات و پاداش خانواده های معظم شهدا در سال آینده خبر داد

کهف شاهد:سخنگوی کمیسیون رسیدگی‌کننده به لایحه بودجه سال ۹۹ از پرداخت مطالبات و پاداش خانواده های معظم شهدا در سال آینده خبر داد.

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی در تشریح مصوبات کمیسیون رسیدگی‌کننده به لایحه بودجه (کمیسیون تلفیق) در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: در تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال ۹۹ یک بند الحاق شده است که بر مبنای آن مطالبات و پاداش خانواده های معظم شهدا از این محل در سال آینده پرداخت شود.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه ما در سال آینده افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی در کشور را داریم و نرخ ارز افزایش خواهد یافت و علاوه بر آن کاهش مصرف داخلی نیز پیش‌بینی می‌شود، تامین اعتبارات مالی برای پرداخت مطالبات و پاداش خانواده شهدا تامین خواهد شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لذا دولت در سال آینده می‌تواند مطالباتی که از سوی خانواده معظم شهدا در این خصوص وجود دارد را به نحو کامل پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش بینی مبلغ اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت به خانواده شهدا اظهار داشت: اطلاعات ریز منابع اختصاص یافته در این مورد را باید از دستگاه مجری دریافت کرد اما منابع مالی لحاظ شده برای آن به حد کافی پیش‌بینی شده است.

قوامی در تشریح سایر مصوبات لایحه بودجه سال ۹۹ یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت مسائل بودجه‌ای پیشنهاداتی برای اضافه شدن به تبصره های ۱۵ تا ۲۱ به کمیسیون تلفیق ارائه کردند که برخی به تصویب رسیده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی متذکر شد: لایحه بودجه مصوب کمیسیون تلفیق مجلس، هفته آینده آماده ارائه به نمایندگان ملت خواهد بود که آن را مطالعه و اظهار نظر کنند.

به گفته قوامی، لایحه بودجه سال ۹۹ روز ۵ اسفند در اولین جلسه رسمی مجلس شورای اسلامی به صحنه ارائه و نمایندگان ملت در دو یا سه شیفت کاری آن را بررسی و به تصویب خواهند رساند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس دهم در پایان با اشاره به این موضوع که امکان اصلاح پیشنهادات ارائه شده در صحن علنی مجلس وجود دارد متذکر شد: اخذ مالیات از خودروهای لوکس و خانه های مجلل و جلوگیری از خام فروشی و ایجاد شرایط برای ارزش افزوده و حذف سه دهک ثروتمند جامعه از صف یارانه بگیرها، از مهم‌ترین ویژگی‌های لایحه بودجه سال ۹۹ می باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *