قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار تشکل ها / معرفی کانون یادگاران شاهد استان یزد

معرفی کانون یادگاران شاهد استان یزد

معرفی کانون یادگاران شاهد استان یزد

عسگری مدیرعامل کانون یادگاران شاهد استان یزد در گفتگو با کهف شاهد به معرفی کلی از این تشکل پرداخت

وی در پاسخ به این که تشکل شما در چه سالی تشکیل شده و با چه هدفی شروع به کار کرده اید گفت: تشکل این استان درسال ۱۳۸۷ تاسیس شد با این هدف که طبق آیین نامه ی تشکل کار فرهنگی و اجتماعی برای خانواده های شهدا و ایثارگران استان انجام دهیم و هم اکنون ۱۵۸۰ نفر فرزند شهید عضو کانون استان هستند.

وی در جواب این که چه برنامه های مهمی در این چند سال انجام داده اید پاسخ داد: اولین مراسم پدران آسمانی در استان یزد برگزار گردید که بازتاب فراوانی در کشور داشت و هرساله مراسم های مختلفی تحت این عنوان در سراسر کشور انجام میگیرد ، همچنین هرساله برای حجاج این استان که عازم سفر عتبات هستند عکس های شهدا چاپ میشود و هر نفر یک نایب شهید در مراسم حج می باشد.

عسگری افزود : هرساله با کمک خیرین وکمک بنیاد شهید استان و افراد تشکل بسته های حمایتی تهیه میشود و به خانواده های بی بضاعت استان تحویل میگردد.

مدیرعامل کانون یادگاران شاهد استان یزد در ادامه اظهار داشت : در وضعیت کنونی کشور که با کمبود بودجه و مشکلات زیادی روبرو هستیم باید کار فرهنگی انجام بدهیم تا همه ی افراد جامعه راه شهدا را درک کنند و ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *