قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار ایثار / طرح «نائب‌الشهید» در موکب صاحب الزمان (عج) فرزندان شاهد خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

طرح «نائب‌الشهید» در موکب صاحب الزمان (عج) فرزندان شاهد خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود.

طرح«نائب الشهید»، یکی از طرح‌های موفق اجرا شده توسط  کانون همبستگی فرزندان  شاهد در طی دو سال گذشته بوده است

محمد علی یعقوبی، مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد خراسان‌ جنوبی،  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح«نائب الشهید»، یکی از طرح‌های موفق اجرا شده توسط این کانون در طی دو سال گذشته است. وی افزود: امسال هم در مراسم اربعین امام حسین(ع) طرح نام نائب الشهید اجرا خواهد شد که طبق آن هر زائری به نیابت از یک شهید در ایام اربعین به زیارت امام حسین(ع) خواهد رفت.

یعقوبی، عضو هیئت مدیره کشوری کانون همبستگی فرزندان شاهد، در خصوص فعالیت‌های امسال این کانون در کشور، اظهار داشت: چهار موکب اختصاصی نائب‌الشهید در کشور عراق در موقیعت عمود ۲۸۵،۲۷۱،۸۶۰ و ۸۲۸ برپا می‌کنیم که موکب صاحب الزمان در موقعیت عمود ۸۲۸ موکب فرزندان شاهد استان خراسان جنوبی خواهد بود.

مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های این کانون در استان اعزام ۲۵ نفر به عنوان خادمین در عمود ۸۲۸ است که خدماتی چون ساخت عینک، تعمیرات موبایل،کفش،کوله،لباس،کالسکه و ویلچر را در راهپیمایی اربعین برای زائرین انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در هر تخصص نزدیک پنج نفر نیروی متخصص این کار را اعزام می‌کنیم، افزود: تولید و توزیع ۱۰ هزار کارت‌های نائب‌الشهید زیارت اربعین ، تولید و توزیع ۵۰۰۰ بسته های خوراکی نذورات خانواده های معظم شهدای استان، تولید و توزیع کارت های نائب الشهید برای شهداء ایرانی و دیگر شهدای جهان اسلام با تمثال مبارک شهدا از دیگر فعالیت‌های این کانون در راهپیمایی اربعین امسال خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *