قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار تشکل ها / دیدار هیات امنای کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان با حجت الاسلام رمضانی پور

دیدار هیات امنای کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان با حجت الاسلام رمضانی پور

مدیر عامل و جمعی از اعضای هیات امنای کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان با حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان دیدار کردند.

کهف شاهد: مصطفی دهقان رجبی مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان در این دیدار از برگزاری اولین همایش فرزندان شاهد رفسنجان خبر داد و گفت : این همایش روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در این دیدار اظهار داشت :پدران بزرگوار شما و تمام شهدا در دفاع از نظام و انقلاب در عمل سنگ تمام گذاشتند ، برخی دنبال ان هستند که بگویند انقلاب تمام شد و نقطه مقابل مقام معظم رهبری حرکت کرده اند .

وی بیان داشت :طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید روحیه جهادی داشته باشیم تا این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود در مدت ۴۰ ساله انقلاب، موفقیت هایی داشتیم

امام جمعه رفسنجان افزود :ما در مقایسه با کشورهای خاورمیانه موفق بودیم و وجود انقلابهای شکل گرفته در کشورهای همجوار نشات گرفته از انقلاب ماست و باید این انقلاب را ادامه بدهیم و در عمل این را باید ثابت کنیم .

وی عنوان داشت :خواستگاه انقلاب ما شهیدان هستند ،جای خوشحالی است که فرزندان شاهد بابصیرتی داریم با وجود توطئه هایی که دشمنان انقلاب دارند که بچه های شاهد را از نظام دور کنند بازهم انها پای نظام بدون هیچ توقعی ایستاده اند حتی از جیب خود مایه گذاشته اند تا کاری انجام گیرد .

رمضانی پور تاکید داشت :مهم این است که انقلاب را به جدیت ادامه دهیم و ما همکاری لازم را با کانون همبستگی فرزندان شاهد را داریم

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *