قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / آخرین اخبار / جمعی از اعضای «کانون همبستگی فرزندان شاهد خراسان جنوبی» با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

جمعی از اعضای «کانون همبستگی فرزندان شاهد خراسان جنوبی» با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کهف شاهد،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار ضمن تشکر از اعضای کانون همبستگی فرزندان شاهد استان، گفت: شجره طیبه شهادت راه آسمانی است که پدران آسمانی در پیش گرفتند و در در مقابل باطل و ظلم ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه شهدا پرچم حق را در مقابل ظالمان و بدخواهان بدست گرفتند که هرگز نباید این پرچم بر زمین بیفتد، گفت: در گذشته جبهه تنها جبهه نظامی بود و شهدا در آن راه مجاهدت کردند و امروز می بینیم که علاوه بر جبهه نظامی، جبهه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز وجود دارد.
آیت الله عبادی با بیان اینکه هدف شهدا اثبات کلمه حق و ابطال باطل، اجرای عدل و مبارزه با ستم است، اظهارداشت: این مجموعه کانون همبستگی فرزندان شاهد، به عنوان ذخیره پر افتخار شهدا در تداوم هدف آنهاست، لذا این را تا جایی که می توانید توسعه دهید.
لازم به ذکر است که در ابتدای این جلسه محمد علی یعقوبی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد به ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه پرداخت و گفت: برگزاری جلسه پدران آسمانی یکی از برنامه های این مجموعه است که به صورت خودجوش و به همت کانون همبستگی فرزندان شاهد هر سال در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: خراسان جنوبی یکی از اولین استان هایی بود که نمایندگی استانی کانون را راه اندازی کرد.
مدیر عامل کانون همبستگی فرزندان شاهد به طرح«نائب الشهید»، به عنوان یکی از طرح های موفق اجرا شده توسط این کانون در سطح کشور اشاره کرد و گفت: امسال در مراسم اربعین امام حسین(علیه السلام)طرحی به نام ((نائب الشهید)) را راه اندازی کردیم که طبق آن هر زائری به نیابت از یک شهید در ایام اربعین به زیارت امام حسین(علیه السلام) برود که استقبال خوبی هم از طرح شد. و ان شالله در سالهای آتی شاید گسترش این طرح در جهان اسلام خواهیم بود.
یعقوبی در پایان گفت: علاوه بر اینها در این اربعین موکب فرزندان شاهد در کربلا برپاشد و در آن خدماتی مانند دوخت و تعمیر کیف و کفش زائران و سایر خدمات ارائه می شد.
شایان ذکر است که در پایان لوح سپاسی تقدیر از عوامل طرح نائب الشهید که توسط بعثه مقام معظم رهبری،کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین کشور بود توسط نماینده معظم ولی فقیه در خراسان جنوبی به اعضای هیئت مدیره کانون همبستگی فرزندان شاهد خراسان جنوبی تقدیم شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *