قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / اخبار تشکل ها / دفتر نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در کرمانشاه رسما کار خود را آغاز کرد

دفتر نمایندگی کانون همبستگی فرزندان شاهد در کرمانشاه رسما کار خود را آغاز کرد

به گزارش کهف شاهد، نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جمعیت ۱۲ هزار نفری فرزندان شاهد این استان گفت: این ۱۲ هزار نفر اگر همبسته، متحد و منسجم باشند یک لشکر بزرگ برای نظام و رهبری هستند.

آیت الله محمود محمدی عراقی به عصر ارتباطات هم اشاره کرد و بر ضرورت حضور موفق و پرشور فرزندان شهداء در فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: مگر می شود چشمانمان را ببندیم؟! آیا میراث شهداء این اجازه را به ما می دهد که در برابر ظلم فریاد نزنیم؟! هر لحظه ای که ما الآن در سایه مجاهدات رزمندگان اسلام، مدافعان حرم و شهداء عزیز در کشورمان در امنیت زندگی می کنیم، و هر لحظه ای که می گذرد، هزاران نفر در منطقه ما آواره می شوند، و خانه هایشان ویران می شود، در فلسطین، یمن، بحرین، عراق، و سوریه… مگر می توانیم بی تفاوت باشیم و سکوت کنیم؟! دفاع از مظلوم، رسالت فرزندان شهداست. و رسالت همین کانون های همبستگی است.

در ادامه، مدیر کانون های همبستگی فرزندان شاهد کشور هم ایجاد این کانون ها را زمینه مناسبی برای گرد هم آوردن فرزندان شاهد و بحث و تبادل نظر و فعالیت آن ها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که مجموعه های مردم نهاد بیایند و در عرصه های مختلف حضور پیدا کنند، از این منظر نیازمندیم تا در این حوزه سازماندهی و گفتمان سازی صورت بگیرد.

عامریان افزود: ما در حوزه فرزندان شهداء متاسفانه کارهای عمیقی صورت نداده ایم. سعی نشده که از این ظرفیت به درستی استفاده بشود و به نوعی فرصت سوزی کرده ایم.

حجت الاسلام عسکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه هم افتتاح این کانون را زیرساخت و بستر مناسبی برای نقش آفرینی فرزندان شاهد در همکاری با دانشگاه ها، و شرکت در فعالیت های ادبی و همچنین گامی برای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *