قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / عناوین اصلی / فراخوان طرح نایب الشهید

فراخوان طرح نایب الشهید

“ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون”

«امسال اربعین ، جای شهداء خالی نیست …»

بمَنه و عونه ؛

مسافر اربعینم ؛ قطره ای در دریای پر تلاطم عاشقان حضرت اباعبدالله “علیه السلام”
مسافر اربعینم ؛ از سرزمینی قصد کربلای حسین کرده ام که آزادی و امنش مرهون شهیدان شاهدی است که با تأسی بر سیدالشهدا درخون طپیدند تا بر دامان عزت و شرافت مام میهن، گرد ننشیند. آنانی که از اعماق وجود بر لب زمزمه داشتند که “تا کربلا رسیدن یک یا حسین دیگر”

و اینک ما به یُمن رادمردی ها و فداکاری های قامت خمیده زینب”س” ، پیش روی در راه رسیدن به آرزوی دیرینه آنانیم. “زیارت مضجع شش گوشه امام عشق”.

به رسم قدرشناسی و امید به تداوم عنایت آن شاهدان شهید، قطره اندک عمل خویش را به دریای نورانی وجود ملکوتی آن خونین بدنان پیوند می زنیم که جان هایشان را به لایتناهی عظمت الهی سپردند. از صمیم دل با آنان نجوا میکنیم که:”در زیارت اربعین امسال نایب شما خواهیم بود تا عزیز فاطمه”س” به حرمت شمایان که سپید رویان یوم الحسرتید، ما را نیز شرمسار نگرداند. به نیابت از شما روبروی حریم شش گوشه خطاب به آن سید احرار زمزمه می کنیم: “السلام علی ولی الله وحبیبه…. اکرمته بالشهاده و حبوته بالسعاده….”

هر ایرانی زائر اربعین نایب یک شهید، من جمله شهدای مظلوم مدافع حرم است. باشد که اندک از دِین سترگ خویش را ادا کرده باشیم.
امید که دعای شهیدان شامل حالمان گردد و این توفیق قرینمان که در رکاب یگانه منتقم خون حسین”علیه السلام” سروجان بازیم.

بی تردید اربعین تجلی شکوهمندی است از اعلام آمادگی شیعه ، برای ظهور نزدیک مهدی فاطمه”س”. ان شاءالله

با شهیدان، در مقاومت بر ادامه راهشان در حفظ و حراست از اسلام ناب و انقلاب عظیم اسلامیمان تا پای جان عهد می بندیم.

طنین دلنشین سید شهیدان اهل قلم بر جانهای تشنه مان می نشیند:”ای شهید ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود نشسته ای ، دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش…”

به همین منظور؛ همسفران طریق زینبی را دعوت می نمائیم که با مراجعه به سایت الاربعین(www.Alarbaeen.ir) یا نصب اپلیکیشن الاربعین و پذیرش نیابت یکی از شهداء عزیز، شهیدی را همسفر خود کرده و در ذیل عنایت و برکت خون شهداء، پیاده روی اربعین و زیارت سید الشهداء خویش را مزین و تضمین نمایند و از برنامه هایی که در این راستا پیش بینی شده و به اجرا در خواهد آمد نیز، بهره مند گردند💢

لذا یکی از برنامه های مدنظر جمع آوری نامه ها، دلنوشته ها، خاطرات و تصاویر نائبین شهداء، از این توفیق الهی است که می توانید از طرق ذیل، برای ما ارسال نمائید.

از سوی دیگر، در سایت الاربعین (www.Alarbaeen.ir) و اپلیکیشن الاربعین، صفحه ای برای ثبت مشخصات شهداء و معرفی خصایص و شخصیت آنها به منظور شناخت بهتر نائبین از شهداء، پیش بینی گردیده است که حتی اگر توفیق شرکت در پیاده روی اربعین و زیارت کربلا را ندارید، حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان، با ثبت مشخصات شهید یا شهیدان مورد علاقه خود، در ثوابِ نواب شهداء، شریک گردید که به لطف الهی قطعا شما هم مأجور در این مسیر زینبی خواهید بود. همچنین می توانید اطلاعات شهید یا شهداء مورد نظر را به همراه مشخصات اولیه خود، به آدرس تلگرام @khfshahed و یا ایمیل nayebshahid@gmail.com ارسال نمائیn.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *